niedziela, 15 kwietnia 2012

BEzrobocie - raj dla wyzyskiwaczy pod płaszczykiem pracodawców.

15 kwietnia niedziela
No proszę, Święta, Święta i po Świętach, pocieszające, że już wkrótce kolejny długi weekend, czyli majówka. Jakby ktoś zapomniał - pierwszy i trzeci maja i jeśli się dobrze pokombinuje można mieć naprawdę długi weekend. Jeśli chodzi o mnie, to mi się szykuje bardzo długi wypoczynek, bo kończy mi się umowa o pracę, nie mam szans na przedłużenie. Co dziwne im mniej czasu mam na wykorzystanie zaległego urlopu, tym teoretycznie mam większe szanse na zostanie w firmie, na pewno będą to wiedzieć dopiero w ostatnim tygodniu kwietnia kiedy ja już nie zdążę wykorzystać zaległego urlopu. Co zastanawiające, pracując w agencji pracy tymczasowej, nie ma się praktycznie żadnych praw pracowniczych, przykład? Byłam kilka dni na zwolnieniu lekarskim i z tego tytułu zabrano mi dwa dni urlopu za miesiąc w którym byłam na zwolnieniu, co ciekawe, jest to zgodne z prawem pracy. Dzwoniłam ostatnio w odpowiedzi na ogłoszenia prasowe o zatrudnieniu pracownika i wierzcie lub nie, ale ci przyszli pracodawcy co się ogłaszali to zwykli złodzieje czasu pracy i wyzyskiwacze pracowników! Proponują śmieciowe umowy, groszowe stawki a w zamian oferują bardzo długi dzień pracy. Określiłabym tych z którymi rozmawiałam dosadniej, ale nie wypada publicznie. Jest duże bezrobocie, to prawda, są tacy, którzy wolą brać pieniądze za nic od państwa, ale są i tacy, którzy chcieliby pracować i zarobić przynajmniej tyle by starczyło na życie. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz