środa, 15 czerwca 2011

Właściwa nazwa ulicy Artyleryjskiej.

15 czerwca środa
Niesamowicie życzliwi ludzie mieszkają na ulicy Artyleryjskiej w Olsztynie. Dzisiaj musiałam znaleźć DIK, który mieści się na wyżej wspomnianej ulicy pod numerem 34. Oznakowanie budynków przy tej ulicy to sen pijanego geodety, tyle, że na jawie. Znalezienie numeru trzydzieści cztery zajęło mi sporo czasu, ale poznałam bardzo życzliwych ludzi, którzy przyłączyli się do moich poszukiwań, a inni których spotkałam po raz kolejny pytali, czy znalazłam ten adres. Nie sądziłam, że obcy mi ludzie wykażą się taką życzliwością i chęcią pomocy. Jak zobaczyłam artyleryjskie kretowisko, pomyślałam sobie, że nie chciałabym tam mieszkać, ale potem zmieniłam zdanie, bo miałabym fajnych sąsiadów. Pozdrawiam poszukiwaczy i czytelników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz