piątek, 12 listopada 2010

Nawiązanie do poprzednich postów.

12 listopada piątek
Witaj, Kamilu, niestety obawiam się, że masz rację z tymi telefonami, co gorsza pytałam dzisiaj w biurze ogłoszeń i wychodzi na to, że kilka osób skarżyło się na podobne telefony. To jest przykre, bo podważa zaufanie i w pewnym sensie smutne. A tak przy okazji, chciałam Cię przeprosić, że na swoje pytanie otrzymałeś odpowiedź w poście, ale nie wiem jak odpowiedzieć na komentarz bezpośrednio pod nim. Jeśli chodzi o blogowanie jestem nowicjuszką. Cieszę się, że czytasz mój blog, bałam się, że nie mam żadnego czytelnika i piszę sobie a muzom. Pozdrawiam Ciebie i innych czytelników.

1 komentarz:

  1. W porządku, nie gniewam się ;).
    Co do odpisywania, to powinnaś mieć możliwość dodawania komentarzy do swojego wpisu, tak jak pozostałe osoby.
    Myślę, że tych czytelników jest kilku, ale może po prostu nie każdy dodaje swój komentarz :).

    OdpowiedzUsuń