poniedziałek, 27 grudnia 2010

Ostatni mój post

27 grudnia poniedziałek
Moi Drodzy Czytelnicy,
Tym postem żegnam się z Wami,.Blogowanie miało się zakończyć z końcem tego roku, a że niewiele dni do Sylwestra zostało, postanowiłam zakończyć pisanie już dzisiaj. Pozdrawiam wszystkich swoich czytelników, a szczególnie Kamila, któremu dziękuję za komentarze (wszystkie czytałam, bo bardzo lubiłam je czytać), dziękuję "Naszemu Olsztyniakowi " za opiekę patronacką i zachętę do prowadzenia bloga, (szczególnie Pani Adzie, która bardzo mi pomagała na początku).
Życząc wszystkim szczęśliwego i udanego roku 2011, mówię Wam żegnajcie, może do spotkania za rok. Katarzyna.

1 komentarz:

  1. A cóż to ma znaczyć, co to za dezercja :>?
    Rozumiem, że decyzja jest definitywna i nieodwołalna ;)? Cóż, szkoda, bo przyjemnie się czytało Twoje kolejne wpisy dotyczące Olsztyna i nie tylko :).
    Pozdrawiam Cię Turystko-Katarzyno i również życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :).

    OdpowiedzUsuń